Pages

Thursday 10 November 2011

WELCOME TO MY GALLERY


 Alhamdulillah....
 Syukur atas nikmat yg ENGKAU berikan kepada ku Ya ALLAH

Akhirnye, dapat gak aku buat blog ni 
rase puas hati sngt2..
Blog aku ni simple2 jew
sekadar isi mase lapang dan tuk tujuan pembelajaran.
Bagi aku, kalu x melukis memg x boleh
nak2 lagi bile jew tibe musim exam.
Aku bnyak isi mase study week dgn lukisan, 
aku rase mudah ingat dan faham melalui lukisan
ni laaa salah satu cara aku nak elakkan drpd tido dalam kelas.
Buku2 nota dh mcm buku lukisan dah
ape tak nyer lalat, gajah, rimau, katak, ular, bunga, pokok2  semua bergabung dalam buku tuh..
hahaha...
Harmoni laa kononnyer

Ok laaa korg,
aku harap blog aku ni dapat membantu gak korg serba sedikit..
same2 la kite maju ke depan
dan 
jangan sesekali kite lupe tuk toleh ke belakang
kerana SEJARAH MUNGKIN BERULANG..................

,




3 comments:

  1. hahaha...terima kasih atas sokongan anda...
    InsyaAllah blog ni akan penuh dengan kemeriahan warna2 dan alam semulajadi ciptaan Illahi...
    Amin...

    ReplyDelete